granada 10

Şiirin coşkun nehri, “Gazze Risalesi” yazarı Cahit Koytaka Gazzeli Yusuftan Cevap / Mustafa Bal 

Ben Yokum, Beni Karıştırmayın! / Cahit Koytak 
Üçüncü Ses / Şaban Sağlık
Her şeyi çalabilirsiniz, Tanrının dilinden başka! / Haydar Ergülen
Şairin Sükût Ederek Çekilişi / Alâattin Karaca
Şiirin Muhalif Dilil / Metin Cengiz
Psikodinamik Açıdan Cahit Koytakın “Ben Yokum, Beni Karıştırmayın” Şiiri / Yusuf Alper
Cahit Koytakın Celâlli Şiirleri:Lirizmden Kaçanlara Trajik Tuhfeler /Necmettin Turinay
Cahit Koytak Poetikası Ağaca, Rüzgâra, Yağmura Poetikaları Sorulsa… / Cahit Koytak
Patrick Modiano: “Birbirine Ayna Tutan Cümlelerle, Aralıklarla Hep Aynı Kitabı Yazdığımı Düşünüyorum.”
Eylül 2 / Mehmet Mümtaz Tuzcu
Özgeçmiş / Hüseyin Akan
Süveyda / Asuman Susam
Araf / Serkan Ozan Özağaç
Çelişki/ Servet Gündoğdu
Kuytu / Umut Durmuşoğlu 
Suyun Ölümü / Emrah Yolcu 
Alternatif Tarih / Mehmet Ali Sevgi 
Metrobüstü Yiten / İdris Çakmak 
Ölümün Sağır Kantatı / Zafer Zorlu 
Anlak Metresi / Şeyda Üzer 
Dalgınlığı Bayram Yaklaştı / Eşref Yener 
Böyle ölmek/ Turhan Koç 
Meryem´in oğlu İsa / Elif Zengin 
Girmek / Robert Frost 
Simone de Beauvoiryla Söyleşi/ Madeleine Gobeil 
Geriye Okuma / Ömer Erdem 
Üzüm Deveği Metinden Taşan Örgü Teknikleri: Bu Kalem Unkudî/ İdris Çakmak 
Kültür Tarihimizde Kilometre Taşlarından Biri Maarif Kitabevi / Tahsin Yıldırım 
Çevirinin Sonuna Yolculuk / Lale Arslan Özcan 
Prof. Dr. Hüseyin Akan ile Söyleşi / Atiye Gülfer Kaymak-Servet Gündoğdu 
Bir Gün Bir Kitap Okudum Ve… / Cahit Sıtkı Tarancı 
Ağrı Eşiği / Temel Karataş
Deli Geçidi / Emrah Bilge Merdivan
Aşk Gibi Sus / Seyit Göktepe 
Akis / Bülent Ayyıldız 
Kainat / Önder Şit 
Hasta La Fontaine / Tolga Sarıca 
Son Malakan / Murat Öztürk 
An / Orhan Kaylavaz 
Şehrin Gözleri / Numan Altuğ Öksüz 
Parmakla Gösterilemeyene Güzelleme / İsmail Döver 
Çiçeği Burnunda Dünya / Merve Aydın 
Sustuklarını Yazan Bir Söz Yontucusu: Ferit Edgü / Ayşe Uzun
Madalyonun Öteki Yüzü:Ademin Kaburga Kemiği ve Zirvedeki Kızlardaki Zıt Kadın İmgeleri /Kübra Vural 
Acının Sicil Kayıtları: Nuri Pakdilden Mektuplar / Ömer Aksay 
Ses Veriyorum, Korkmaaa! 
Muhayyelât-ı Hayâl Hanım / Bayan Holiday Golightly ile Söyleşi